środa, 28 kwietnia 2021

BEAUTY: Pielęgncja z Fryzomania.pl

 

Cześć wszystkim!

Ostatnio otrzymałam przesyłkę od sklepu Fryzomania.pl, w której znalazłam produkty do pielęgnacji włosów. Po miesiącu testów przychodzę do Was z krótką recenzją.

W paczce otrzymałam 3 produkty:

Wszystkie produkty były dla mnie nowością i nie miałam wcześniej okazji ich testować, więc byłam bardzo ciekawa efektów.

1. Szczotka Nano Thermic


Znalezienie dobrej szczotki to nie wcale taka prosta sprawa. Miałam okazję testować już różne produkty i bardzo polubiłam się z okrągłymi szczotkami. Dlatego do testów wybrałam coś innego. Szczotka Nano Thermic Ceramik marki Olivia Garden w moim przypadku sprawdziła się bardzo dobrze! Ergonomiczna powierzchnia dobrze przylega do skóry głowy, włosy rozczesują się łatwo, a antypoślizgowa rączka dodatkowo podnosi komfort użytkowania produktu. Przeznaczona jest również do stylizacji włosów i faktycznie przy prostych włosach spisała się na medal.

2. Balsam pielęgnujący Kemon Actyva Bellessere

Chociaż nie jestem fanką łączenia takiej pielęgnacji, to u mnie sprawdził się całkiem nieźle. Włosy są po nim nawilżone i miękkie. Dodatkowo ma bardzo ładny zapach i doskonale sprawdzi się w podróży ze względu na swój rozmiar. Za taką cenę naprawdę warto sprawdzić.

3. Odżywka nawilżająca Alfaparf Semi Di Lino 


I na koniec coś, co u mnie niestety się nie sprawdziło. Mam włosy średnioporowate i przy tej odżywce zauważyłam, że są jeszcze bardziej niesforne. Ten produkt miał nawilżać włosy (zwłaszcza te mocno przesuszone) i niestety u siebie nie zauważyłam tego efektu. Jedyny plus to delikatny zapach i kremowa, lekka konsystencja. 

Za produkty dziękuję Hurtownia Fryzjerska i Sklep Internetowy - Fryzomania.pl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 PAULINA KOBZA , Blogger